Saknaden är så stor idag på alla håll och kanter....

Saknar min Linda idag så hemskt mycket... Vaknade imorse och kände att jag vela vara hos henne....




Du är hela världen
För världen är du kanske bara en vanlig person
Men för mig är du hela världen

När allt känns jobbigt. 
När allt känns ensamt.
Då finns jag för dig, aldrig mer än ett telefonsamtal bort...  
När humöret är på topp.
När livet leker.
Då finns jag för dig, aldrig mer än ett telefonsamtal bort...  
Vi är vänner i vått och i torrt.
Vi stöttar varandra när bergochdalbanan virvlar på alldeles för fort eller något stannat upp...  
Jag finns och tar emot om du faller om du vill...
Jag lyfter dig upp när du inte själv orkar om du vill...

Älskar dig Linda Cecilia Sundin......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0