Hejsan

Nu var det ett tag sen man var in och skrev, har hänt hur mycket som helst i mitt liv dom senaste veckorna..
Först fick jag ett bryt i huvudet och gjorde så det tog slut mellan mig och Fredrik (något som jag ångrar bittert). Men är tillbaka på banan igen, men tar det lugnt försöker iaf. HAHA..
Men just nu är han i Magaluf och solar,dricker alkohol och badar. FUUUSK..
Saknar han hemskt mycket iaf, men vi pratar på msn varje dag iaf. 3 September är det 10 månader sen allt började, heeelt sjukt vad tiden går fort alltså, fatta tio månader...
Ja mycket har hänt Milo min lilla kille har fyllr 1 ÅR redan, känns som om han föddes för 6 månader sen..Men Men tiden går ju fort som sagt, ingen hänger med i svängarna.
Cityfesten har ju oxå varit, och det var huuur skoj som helst....
Mina tänder mår inge bra, visdomstanden ska ut den 9 sep, och idag ska jag rycka en annan tand som ramla sönder i morse när jag åt rostat... HaHa.... Ut med skiten bara....
På Torsdag kommer iaf Fredrik hem och det ska bli huur skönt som helst, har nog aldrig velat haft någonting så mycket som nu.
Men det som väntar på nå gott väntar aldrig för länge.
:)
Jag har jätte många kort som jag ska lägga ut ikväll oxå.
Så ni får vänta och se....
Pussen så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0